טקסטנהלים

נוהל שימוש בציוד הגברה

לקיבוץ מערכת הגברה שיכולה לשמש לאירוע קטן (מיקרופון ומוזיקת רקע) ועד אירוע גדול (מופע של הרכב, חתונה וכו').

 כל שימוש בציוד דורש הכנת מפרט עפ"י אופי האירוע; העמסה ופריקה בשטח; חיבור הציוד וביצוע ההגברה בפועל בזמן האירוע; פירוק, העמסה ופריקה חזרה במחסן. כלל פעולות אלו יבוצעו ע"י טכנאי מוסמך בלבד.

 כל פעילות ההגברה תהיה תחת אחריות ועדת תרבות, כאשר האחריות המקצועית והתפעולית בשטח היא באחריות שלומי גווילי.

 הכסף שיגבה עבור אירועים פרטיים יכנס לסעיף נפרד בתקציב תרבות – וישמש לתחזוקה ושיפור מערכת ההגברה, ונושא זה יבחן מעת לעת מול מנהל הקהילה.

 באחריות ועדת תרבות לדאוג לביטוח הציוד מידי שנה.  עבור הפעלת הציוד לאירוע קיבוץ, יגבה מחיר לתשלום לטכנאי/ם עבור:

o הקמה ופירוק של הציוד (העמסה, פריסה, פירוק עד החזרה לאחסון)

o אחריות על הקול/הכול במהלך האירוע  עבור שימוש בציוד לאירוע פרטי של תושב קיבוץ, יגבה בנוסף תשלום

עבור השכרת הציוד (30% תוספת) לזכות הקיבוץ.  אופן השימוש:

o פנייה של אחראי האירוע כמה שיותר מוקדם (מינימום-חודש מראש!), לשלומי גווילי (אחראי מקצועי) וסיכום מפרט מדויק ושעות פעילות.

o כל סיכום כזה (לאירוע פרטי/קיבוצי) עובר אישור של ועדת תרבות מראש – ובאחריות ועדת תרבות לדאוג לחיוב / תשלום מול הנהלת חשבונות.

o ביום האירוע – הקמה, ביצוע ופירוק בהתאם למפרט ולשעות באחריות שלומי גווילי (או מי מטעמו!)

 להלן סוגי האירועים והעלויות. במקומות בהם צוין טווח מחירים – המחיר יקבע לפי המפרט המדויק של האירוע. המחיר אינו כולל מע"מ.

תוספת מחיר לאירוע פרטי בקיבוץ מחיר קיבוץ טכנאי פירוט ציוד סוג האירוע
120 ₪ או 60 ₪ 400 ₪ או 200 ₪ טכנאי אחד, מרכיב ציוד ונשאר עד הפירוק או, מרכיב וחוזר לפירוק זוג רמקולים, מיקסר קטן ומיקרופון אחד. חיבור מחשב או נגן למוזיקת רקע מערכת הגברה קטנה לדוגמא – פורים משפחות בגן אירועים
180 ₪ 300 ₪ בין 600 ₪ (נגן אחד) ל 1000 ₪ (4 נגנים) טכנאי אחד לאורך כל האירוע 2 רמקולים, בין 1-4 מוניטורים ומיקרופונים, בין 1-4 כלי נגינה הרכב קטן לדוגמא – שני זמרים/נגנים במועדון ל"קהילה מחבקת"
300 ₪ או עד ₪600 1000 ₪ או עד 2000 ₪ הרכבת ציוד בלי הישארות טכנאי או 2 טכנאים לאורך כל האירוע 4 רמקולים, 2 סאב, עד 18 קווי מיקרופונים (עד ניצול מלא של המערכת) מערכת הגברה גדולה לדוגמא – הגברה למסיבת פורים, חתונה בגן אירועים

*שימוש בציוד יעשה רק בתחומי קיבוץ העוגן!

Back to top button
דילוג לתוכן